در هم شکستم.
یه کوتاه نیستم. شاید چند ماهی ننویسم تا وقتی که حالم بهتر بشه. ممنون از همهی کسانی که در چند ماه اخیر از طریق این وبلاگ باهاشون آشنا شدم.
نمی دونی چه فکرهایی به سرم زده!!!!...ما را در سایت نمی دونی چه فکرهایی به سرم زده!!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96