
1. نمی خوام بگم این روزهای سختِ ایران تقصیر کی هست یا تقصیر کی نیست ولی میخوام بگم فرصت نشد اون سقوط هواپیما،xa0ورود این ویروس عجیب و اون غرق شدن ناو رو به ملت هم زبان ایران تسلیت بگم. بابت این که فرصت نکردم توی این روزهای سخت حالی ازتون بپرسم، معذرت ...
ادامه مطلب
1. توی سوئد یه نوع استخدام داریم که بهش کار ثابت می گن. توی این نوع از استخدام، وقتی شرکت شما رو استخدام میکنه، احتمال اینکه شما شغل تون رو از دست بدید، تقریبا نزدیک به صفر هست. وقتی شما چنین قراردادی...
ادامه مطلب