
صبح جمعه رو با سرفه های خفیف شروع کردم. وارد دفتر که شدم، همکارها به شوخی میگفتن: کرونا گرفتی، به زودی میمیری!!!xa0 ظهر جمعه شدت سرفه ها اینقدر شده بود که همکارها به التماس افتادن و گفتن تو رو خداxa0برو خونه!xa0xa0صبح شنبه حالم زیادی بد بود، درخواست تست کر...
ادامه مطلب