
سفر ایران خوش گذشت ولی چند تا برخورد نامناسب توی فرودگاه، شهربازی، پاساژها، و مترو باهام انجام شد که باعث میشه ترجیح میدم در مورد این سفر چیزی ننویسم. این توییت رو زده بودم که خودش همه چیز رو خلاصه میکنه:چند روزی مهمان ایران زمین بودیم. دل مان گرفت از:نگاه های سنگین صاحبان رستوران ها بر وجود نامبارک افغانستانی مان، عدم پاسخگویی کارمندان گیشه های شهربازی به چهره افغانستانی مان، برخورد نامهربانانه فروشنده های مغازه ها با چشم های بادامی مان. مسدود شدن عملیات های بانکی برای شهروندان افغانستانی! با...
ادامه مطلب